tirsdag den 13. september 2016

Wupti er professionelle

Wupti er professionelle - også selvom jeg ikke kunne få hjælp med mit konkrete problem. Mit 40" Thomson tv begyndte at lave unoder 2 år og 26 dage efter købet. Ikke sjovt, når man havde været så uklog IKKE at tilkøbe en tre-årig suppleringsforsikring som ellers kun ville have kostet 499,- hvis jeg havde købt den med, da jeg købte tv'et.


Wupti var hurtige til at svare, også selvom de oprindelige 10 dage ikke holdt helt. Men der var intet at gøre. Der blev henvist til Thomsons support - og beskeden derfra var, at tv'et skulle ind til reparation. Det vil ikke kunne betale sig, for jeg forhørte mig hos en lokal radiomand fra Dianalund, og når det er panelfejl, så vil det hurtigt blive meget dyrt. Det kunne være stikforbindelse, men det har jeg tjekket, for jeg har naturligvis testet dén mulighed, når den kun krævede tyve skruer - med strømmen taget fra, naturligvis. :-)

Fire stjerner for god kundeservice til Wupti.

Og et godt råd når du køber tv: overvej en tillægsforsikring. Når du bruger knap 3800,- på et tv, er det ikke sjovt når du skal bruge et nyt tv et par år senere - også selvom disse er blevet lidt billigere med tiden.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar