onsdag den 23. december 2015

Kaffekapslen - kaffe før jul...

Det var en fornøjelse at bestille kaffekapsler hos Kaffekapslen i aftes. Jeg var faktisk 1 minut og 39 sekunder forsinket i forhold til deadline kl. 16:30 med min bestilling - og alligevel klarede drengene på teamet at pakke bestillingen, så der kan nå at blive fyldt op på reolen med kaffekapsler.

Den slags er jo bare en fornøjelse, og - som altid - er teamet bare helt geniale. De havde faktisk genindført min favoritkaffe, Medaille d'Or, og det varmer jo mit kaffehjerte. :-)

Det kan absolut kun berettige til de fulde seks stjerner ud af seks mulige, når man klarer bestillingen, selvom jeg ikke er et sekund i tvivl om, at de har haft travlt op til dagene, hvor pakkeposten holder lukket. Mellem 17 og 21 kommer Bring forbi, og så kan favoritkaffen nydes her til aften.

Glædelig jul til alle. :-)

1 kommentar:

  1. Jeg blev ganske overrasket, da jeg ville etablere et partnerskab med Kaffekapslen via bannere, og fik afslag. Behøver jeg sige, at jeg nu overvejer hvilken anden leverandør jeg skal bruge fremadrettet?

    God weekend til alle. :-)

    SvarSlet