mandag den 13. marts 2017

Føtex - seriøs håndtering

Det kunne ske for enhver. At en printer kom ind i den forkerte kategori. Konkret var der tale om en HP Deskjet 1110 som KUN er en printer. Det er ikke en alt-i-ét printer, som normalt definerer, at den kan printe, scanne og kopiere.


Jeg var ellers glad, for nu håbede jeg, at jeg kunne digitalisere de dokumenter, som i alt for lang tid havde ligget i bunker, således at jeg fik mere plads, samtidig med at jeg således altid havde dokumentationen ved hånden - denne gang blot sorteret i digitale mapper frem for dem på hylden, som med varierende mellemrum også skal støves af. :-)

Stor var derfor min overraskelse da jeg opdagede, at denne KUN kunne printe, og min irritation var endnu større, da jeg fandt ud af at både beskrivelse og kategorisering var forkert på Føtex' hjemmeside. Fejlen er mens dette skrives endnu ikke rettet på deres hjemmeside, men håber stadig. Det blev lovet rettet fredag den 10. marts kl. 11:30, så kan være det sker inden for de næste par dage.

Anyway, jeg fik meget god service via deres online chat-support, og har her til aften fået en returlabel til returnering af printeren. Jeg havde forklaret, at jeg desværre havde smidt emballagen bort, da jeg naturligvis stolede på både beskrivelse og service når der er tale om detailhandelens største spiller på markedet. Nu går turen ned til posthuset i Kvickly i morgen, og så ser vi hvad der sker med selve refusionen efterfølgende.

Jeg føler mig i hvert fald rigtig godt betjent, og det er kun den manglende rettelse af fejlen på hjemmesiden, som trækker lidt ned i den samlede vurdering, som derfor lander på 4 stjerner ud af seks mulige, da det også trækker ned, at det ikke nævnes, at der ikke medfølger det nødvendige USB-kabel når printeren nu engang ikke er en WiFi-printer. Andre producenter, herunder f.eks. Canon leverer USB-kablet med, så det koster en 30-40 at skaffe fra anden leverandør, og kan med Postnords nye servicerammer være en test af ens tålmodighed nu hvor et sådan kabel sendes via almindelig brevpost...

1 kommentar:

  1. Fejlen på hjemmesiden er nu rettet, og refundering skete fejlfrit. Rigtig fin oplevelse.

    SvarSlet