fredag den 30. december 2016

Inspiration til bedre kundeservice

Her til morgen faldt jeg via Twitter over en af de bedste artikler jeg længe har læst om netop kundeservice, hvor Benjamin Rud Elberth - som mange sikkert kender fra det tidligere sendte program Digital DagsordenTV2 News - som har skrevet artiklen Disrupt, min bare røv!


Det er guf for den gode kundeservice, og jeg håber virkelig, at virksomhedsledere læser med, for der er rigtig meget at hente uanset om du er leder i en stor eller lille virksomhed. Netop eksemplet fra taxabranchen er også genialt for den selvstændige vognmand, for der er en del at hente via et bedre image, og en selverkendelse af hvor skoen virkelig trykker, og hvordan Uber overhovedet kunne komme ind på et marked hvor tryghed, kundepleje og god service var et af nøgleordene vi alle forbandt med det at køre i taxa. Der var engang hvor man kunne betragte det som at 'leje' sin egen privatchauffør når man satte sig ind i en taxa...

Læs artiklen før champagnen sættes på bordet. Så kan du også få sat fokus på udfordringerne i det nye år, og få forbedret jeres position på markedet.

Godt nytår herfra. :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar