fredag den 6. november 2015

Kims All-In chips

Efter mine 3 børn havde været på besøg, hvor vi havde prøvet de nye Kims All-In chips i varianterne Pizza og Beef, tog jeg kontakt til Kims for at gøre dem opmærksomme på vores indtryk af disse chips.

Jeg startede med at skrive følgende:
Hej
Intet kan slå franske kartofler eller flæskesvær, eller for den sags skyld paprika-skruer.
De nye varianter er, for at sige det mildt, en skuffelse. Tre ud af fire kan her i lejligheden glæde sig over jeg havde købt 'almindelige' franske kartofler...
Mvh
Henrik
Jeg fik dette svar:
Hej Henrik
Tak for din mail.
Kunne jeg få dig til at være lidt mere konkret på, hvad det er, der skuffer dig?
For vi har også fået rigtig mange positive tilbagemeldinger. Bl.a. på verdens største fødevaremesse i Køln, Anuga, hvor der var stor interesse for All In-serien.
Med venlig hilsen/best regards
Anders
Jeg skrev herefter:
Hej Anders
For Pizzas vedkommende indfrier den ikke skinkesmagen som illustreret på forsiden, og Beef var de bløde, og manglede den sprødhed man feks kender fra jeres franske kartofler.
Men kan kun glæde os hvis andre kan lide produktet. Vi kunne så bare ikke.
//Henrik
Denne mail blev så ikke besvaret. Jeg finder det ret tankevækkende, hvis en tysk fødevaremesse skal være en showstopper for feedback til en virksomhed. Jeg synes egentlig vi var høflige i forhold til netop at give feedback. Der var ingen forespørgsel om refusion eller noget. Datteren fik resten af begge poser med hjemad om søndagen. Hun var den eneste iblandt os, som kunne lide dem - men kun lide dem i forhold til de var ok. Ikke noget hun selv ville rende efter...

Så det interessante er faktisk hvordan andre ser på disse chips.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar